Jak trenować ciało, umysł i duszę?

Zadanie 4. Zaakceptuj fakt, że próbujesz.

Być może świadczy to o tym, że naprawdę Ci zależy i chcesz, żeby świat był lepszy.

„Łatwo być szczęśliwym, gdy jesteś na fali, lecz nieoceniony jest ten, który się uśmiecha, gdy wszystko się wali.”

anonim

 

Spróbuj przyjąć motto: „postęp nie perfekcja”. Zdarza się tak, że chcesz dokonać zmiany, bo już nie możesz dłużej trwać w tym stanie. Ale ciągle coś Ci przeszkadza, nie pozwala zacząć. Być może teraz, masz jednak znacznie mniej czasu na trening niż kiedyś? Jesteś zajęta/y domową edukacją dzieci, opieką nad nimi lub pracujesz na dwie zmiany. Masz dużo wyższy poziom stresu niż wcześniej? Zaakceptuj to co się wydarza i to, że nie dajesz rady opiekować się dzieciakami, pracować, robić zakupów, gotować, remontować, sprzątać, i jednocześnie biegać, ćwiczyć brzuszki lub stosować dietę. Wybierz więc zadania, które są najbardziej sensowne i wydają się możliwe do wykonania w tej chwili. Rób je po kolei, małymi krokami, zobacz jak się z tym czujesz, niech stanie się to Twoim nowym nawykiem. Gdy będzie się to działo, bez wysiłku przejdź do nowego zadania.

I pamiętaj: wielki postęp zaczyna się od jednej małej rzeczy.

Jeżeli jest Ci trudno ułożyć sobie zadania, które pozwolą zadbać o Twój codzienny trening zapraszam na stronę www.jakjesz.pl . Program Zmiany Nawyków pozwoli Ci realizować małe kroki w odpowiednim czasie. Jedno zadanie trwa minimum dwa tygodnie. Zadbaj o swoje ciało i jego kondycje, odporność i zdrowie już teraz!

Jeżeli masz kłopot ze zmianą swoich nawyków, możemy Ci pomóc. Napisz do nas, a dostaniesz specjalny kod na 50% zniżkę w Programie Zmiany Nawyków.

← Powrót

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.